onsdag, december 09, 2009

Klösträd beställt!

Hittade via blocket en tjej som fixar klösträd. Så nu har jag beställt ett nytt större träd till mina katter.  Kommer att gilla detta tro?  Kostade “bara”! 1200 kronor inklusive frakt. Billigt om man jämför med vad affärerna tar. Hoppas det kommer före jul och att allt fungerar som det ska. 160 cm högt och massor med “krypin”.

image

Jag har ingen bil idag. Olle har en ickebragående bil (hans tur) läck på bensinledning! Han fick ta sig till jobbet med min  blåa bil. Därför  har det blivit lite gjort nu på morgonen. Städat alla lådor i köket och rensat/städat skafferiet.  Jag hade tänkt att åka ner till byn (Götene) idag för att fixa lite grejer, men detta får jag göra imorgon istället.

Nu vet jag inte vad jag ska göra kanske skulle jag ta och gå igenom alla köksskåpen också. Eller kanske ta boken som är ganska bra. Eller sätta mej med nya Photoshop, eller ska jag gå ut och gå (vill inte mitt knä). Eller ……… hitta på nåt annat.

3 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Snyggt träd! Verkar vara ett bra pris också! Vi gillar vårat skarpt så ert funkar nog också! Tasskram

Skat-Ann sa...

Ja visst var det snyggt. Hoppas att nu fler än en kommer att ligga där samtidigt. Leveranstiden kunde vara upp till 4 veckor :( Det blir väl till att vänta då.

Anonym sa...

Håller med om att alla träd är för dyra här.Jag såg en annons nu på blocket och eniro om en som har roliga och billiga klösisar till våra vild djur.Det du fick tag på är både snyggt och en bra aktivitets klös.Tass Tass