fredag, december 11, 2009

Det snöar

på baksidan av Kinnekulle. Var nu ute och kollade vädret och det visar sig att snön faller.

2009_12_11_sno 

Efter en dag med bilbesiktning (blankt papper), besök på Apoteket Röda näsan (Systemet,) lunch med Broder (Thaimat)  kontroll av min skinnjacka (Limax) och teinköp (MamboJambo), så kom jag åter hem till vårt kära Skagen. Min skinnjacka är inne på renovering, dragkedjan tog slut i somras. Jag jagade runt för att få tag i en som kunde tänka sig att byta denna. En tjej i Skara, å hon åker Trike, fast det är en HD (får väl gå ändå).Inga större sensationer alltså!

Vad gäller skvaller så kan jag tala om att Ruskan har dragit till skogs idag :) Det är ju fredag. Vem är då Ruskan, ja det finns två. En med två ben och en med fyra ben. Den fyrbenta bor redan i skogen så skvallret gäller alltså de tvåbenta.

En lite kul (stulen) kattbild måste jag ta med också Den har jag snott från S*Räserråttan. Det är Gunnar med en kattunge Dagny tror jag hon heter. Gunnar är en väldigt cool katt.

gunnar-dagny09-06-05

Ha det gött. Imorgon ska vi åka och gratulera Martina (Olles minsta tjej) 21 år!

1 kommentar:

Rusk Ruskan sa...

hahaha...ja Ruskan har varit i skogen och är nu tillbaka i staden igen...det kom allt en å annan snöflinga från ovan även där igårkväll, inte så mycket att man behövde ta fram snöslungan, det räckte att borsta lite med kvasten...
Du får må så gott och hoppas att du sover gott inatt!
Kram från Ruskan, hon med 2 ben