onsdag, juni 03, 2009

Jag borde ha....

...klippt gräset idag när jag kom hem. Jag vilade istället (samvetet påminner om att det finns) jag fattade detta beslut när jag hade ätit och kom fram till att gräset stannar inte i växten ändå, så jag kan klippa imorgon, å i morgon ska det regna, då kan jag klippa på fredag.

Ska nu strax åka iväg och träffa ett gäng "föredettingar", inte så illa som det låter, för det är ett gäng tjejer som jag ska träffa, om vi fortfarande kan kalla oss detta, vi har ju passerat 35 allihopa *L*. Vi ska träffas i en sommarstuga på andra sidan berget, äta och prata (det är väl vad man gör en onsdag mitt i veckan i den här åldern).

Måste tala om att Elsa har fått rena fönster idag, hoppas hon uppskattade detta.

Skvaller mitt i veckan. Christian har inte fått tag i något torp. Är det någon som har något att hyra ut?? Berit kanske hittar sitt drömhus och till sist, i övermorgon kommer de, Skogsfolket, äntligen landar de på Kullen.

Inga kommentarer: