onsdag, november 27, 2013

Ny vecka nya möjligheter

Så var det dax igen då, måndag åter till KSS för att träffa ortopedaren och höra vad han hade att säga. Punktligt klockan 13.00 kom jag in och han hade konsulterat sina kollegor. Pålagringar i leden, nu spruta under skulderbladet. Om detta nu gav lindring så blir det väl till att rensa i leden. Jag var faktiskt värkfri i 3,5 timma. Åh, är det så här det kan va. Goa timmar var det. Nu är det väl sisådär, men det är bättre än i söndags.

Igår var jag hos Eva och fotograferade, nya katter och nya bilder på gamla katter. Som vanligt var det kul att plåta missarna. En del är ju så keliga så det är hopplöst att få till nåt bra. Resten av dagen slappade jag faktiskt, satt och läste, eldade lite och var allmänt lat.

Idag var det jobb igen, när jag kom hem så körde jag upp bilden på tredje etaget för att tvätta denna. Då kommer grannen som bor lite längre bort. Hon frågade om någon av våra katter mådde dåligt idag. Jag blev lite konfunderad, men nej, de mår bra – hurså. Jo jag har blivit av mad c:a 50-75 köttbullar inatt som stod på altanen. Nej det är inte Lurvas, nog för han är glad i mat, men så många köttbullar kan han inte äta upp.

Det springer ju en räv här så det var säker den som varit och ätit lite under natten. Nu mådde väl den gott och sov gott efter lyckad jakt.

Ha en goer afton.

1 kommentar:

Unknown sa...

Kikar in och önskar en Underbar lördag och advent. Tazz&Kram