tisdag, juni 04, 2013

Bara lite bilder

Häromkvällen fick vi besök i kaffestugan, Leif och Kim med ett par kompisar kom för att fika. Gick ut för att fota V8-triken. den är big väldigt big.

20130604_1

Men Leif behöver en et stor maskin för han är som en stor nallebjörn (hupps hoppas han inte tar illa upp).

 

20130604_2

Den här maskinen är Kims hoj, men den var inte så fin i verkligheten som på bild när den inhandlades så den är under lite renovering.

20130604_6

Å här är min lilla låga smäckra rytande hoj som jag är så nöjd med.

20130604_3

Lite stilstudier från fotokursen tar jag med också, här är vi uppe vid stenbrottet på fredagskvällen.

20130604_4

Här var det halt vid utsiktsplatsen samma kväll.

20130604_5

Idag sitter jag mest på trappan och lyssnar på Björn Afzelius. Många låtar som jag inte lagt märke till förut, har hittat några nya favoriter. Snutteruttan kom trippandes och gjorde mej sällskap i solen.SONY DSC

Om en stund är det dax för ett eftermiddagspass/kvällspass i kaffestugan.

 

På torsdag så är det musikunderhållning och lite annat smått och gott på Falkängen. Fertilizers spelar bakom kaffestugan kl 15.00. Gillar ni rockabilly så tycker jag att ni ska komma och lyssna. Kanske hinner jag prata med er en liten stund, vi får väl se.

Ha en bra tisdag!

Inga kommentarer: