onsdag, december 07, 2011

Rackarns katt….

….å var hittade jag Lurvas Von Örontofs idag? Jo bland mina kläder i garderoben.

SONY DSC

Rackarns katt, förmodligen nyss inkommen från en blöt trädgård. Matte muttrar, Tur att han lade sej på jeansen och inte min vita tröja……

Dagen har inneburit ett besök i staden (Skara) inhandlade på Jula batterier och ficklampor. En ficklampa till Olle att ha i bilen, en ficklampa till mej att ha i bilen och en extra att ha om eventuellt Herr Strömming tänker ge sej av igen.

Inhandlade även några paket till julfesten som Evas katthem ska ha på lördag. Det är alltid en paketauktion på julfesten och den brukar inbringa en hel del pengar. Ska se om jag kan fixa något mer paket eller något annat.

För övrigt har jag inte gjort så många knop idag. Rätt trötter efter en natt utan sömn. I morgon ska det arbetas, undrar hur det ser ut i rummen efter kvällens festligheter. Sällskapet på 25-30 personer skulle äta julbord på Forshem och sedan kl 22.00 skulle de bada tunna och basta hos oss. Kan bli rätt sent för den käre Gunnar.

 

Inga kommentarer: