måndag, december 12, 2011

Förbaskade surpadda

När jag skulle gå och lägga mej i går kväll så klappas det ju "natten" med katterna. Lurvas låg under granen och jag klappade om honom. Då fick ha för sig att han skulle upp i klösträdet och där……

SONY DSC

ligger ju Smulan i det lilla huset. Hoppsan ligger du här. Vill du leka lite Smulan, vi kan busa lite, det är kul

SONY DSC

Nej Lurvas jag vill vara i fre', jag tycker inte om att busa med dej. Jag gillar inte dej, du är äcklig och alldeles för sprallig för min smak.

SONY DSC

Nu ska du lyssna, här får du en hurring. Lämna mej i fred din skitkatt.

SONY DSC

Jävla surpadda, jag vill ju bara busa lite.

SONY DSC

Så där ja! När ska den den där hjärncellsbefriade ynglingen lära sig att vi vill vara ifred.

SONY DSC

Snutteruskan ligger uppepå garderoben för dit tar han sig inte, han brukar sitta på golvet och Snuttis "räcker lång nos" för han fattar inte hur hon tar sej dit.

 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen stackars Lurvas von Örontofs, som har en sådan surkatt till kompis. Här är det tvärtom, det är jag som får gömma mig för Tindra.

Max och Måns sa...

Men lite bus kunde väl surpaddan varit med på?
Och att gömma sig dit du inte kan komma är bra fegt.
Nosbuff

Anonym sa...

Liten Lurvas kan nog lugnt konstatera att någon "Herre på täppan" är han då rakt inte. Misstänker att hans manliga ego kan bli lite kantstött i längden.
Ninnie

kattmamman sa...

Nämen usch va taskigt! Man måste ju sätta en gräns helt klart, man kan ju inte gå med på vad som helst..

Kramiz

Prettomorsan sa...

Fniss! Inte lätt när man är på olika nivåer här i livet.