onsdag, december 21, 2011

De stod som fågelholkar

bägge två. *hahahaha*

Jag älskar överraskningar. Till idag så hade Maggan och jag planerat överraskning och det blev det.

I går gjorde jag i ordning två godjulkorgar , en till Eva och en till Alexandra.  Vi var flera tjejer som skrammlat till detta.

Jag körde ut så jag var där vid 10-tiden. Jag smög in tillsammans med Maggan hos Eva och då ropar hon från övervåningen, –behöver du rena filtar, jag smyger vidare och säger till Eva att jag fryser inte så jag behöver inga filtar. Svaret vad f*n är du här…….. Hahahahah

Alexandra och Veronica hade under tiden smugit sig in i köket och Eva och jag går ner. Ytterligare en kommentar från Eva – men vad håller ni på med. Jag nickar åt Maggan att hjälpa mej att bära. Vi kommer in i köket och jag ger Alexandra en korg och Maggan ger Eva en korg. Hahahahah jag älskar överraskningar.

Nu blir Alexandra som en fågelholk, men ska jag ha den, det var ju Eva som skulle firas och god julas. Ja men du ska också godjulas…. Hahahaha jag älskar överraskningar.

Eva fattar inget hon heller och Maggan, Veronica och jag, vi bara myser. Det är kul med överraskningar….

De blev riktigt lurade bägge två. Då är det riktigt kul

Maggan hade även köpt en jättegod "tårta" och Eva hon fick naturligtvis bjuda på kaffet. Vi hade riktigt mysigt en stund.

Här är Evas födelsedags/godjulkorg

2011_12_21_1

Å här är Alexandras godjulkorg.

2011_12_21_2

Evas blev ju ingen korg utan det blev en förklädd kartong, det var lite mer godis i Evas för hon fyller ju år också……

Ett stort tack till Eva och Alexandra för det jobb ni lägger ner på katterna!!! Det är ett jäkla slitgöra, men det ger ett fint resultat. Ni är värda så MYCKET mer än en God Jul korg.

1 kommentar:

Fjäder sa...

Helt underbart! Jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir Eva som tar hem Serlavinsten. Människor som hon (och med-hjälpare/arbetare) växer inte på träd!!!
Kram