torsdag, december 29, 2011

En nyårshälsning från

The four Amigos i Katrineholm.

Blev så överraskad och glad när jag hämtade posten. Ett brev från Katrineholm och ett kort med en nyårshälsning från gubbsen där.

stompers_mc_3stompers_mc_4

Det innehöll även "lite presenter" några dekaler och en västmärke "In memory of Lars-Erik Tjurn Lennartsson".

Dekalerna kommer att placeras på hjälmen, då ser jag det varje gång och skickar en tanke till kamraterna i Katrineholm.

stompers_mc_1

stompers_mc_2

I morgon ska jag posta en överraskning till dem. Hoppas de blir riktigt glada, kanske det är en idolbild på mej :) Den kan de sätta upp på väggen i klubbhuset *mohahaha*

I kväll kommer alla barnen Westbeck med respektive och barn, då blir det liv i luckan. Hörselskydd rekommenderas. :)

Det blir nog ingen resa till Ulricehamn i veckan, jag hör ju så illa så det är ingen idé att åka ner för att prata med dem. De kan ju komma med vilka förslag som helst och jag bara säjer - ja visst gör så, det blir nog bra, så jag avvaktar tills lurarna har blivit bättre. Dessutom så åker väl Anders hit till Götene för att fira nyår. Kanske det går att träffa honom här.

Som vanligt, ha en god eftermiddag och afton.

1 kommentar:

HK.Jonsson sa...

Högt flygande planer från hoppbacken i Falun..Min födelse stad.Ha det Fille