måndag, maj 23, 2011

Slapparstajl

har hon lilla damen på bordet i vardagsrummet.

SONY DSC

Här ligger jag gott, lite högre så jag har utsikt över golvet där den där svartvita saken med fyra ben far omkring som ett yrväder.

Har idag inte gjort nåt egentligen. Struntade i att åka till staden för uträttande av ärenden. Den enda jag gjort, var att åka ner för att fotografera i ett hantverkskollektiv kl 10.00. Det tog lite längre tid än jag hade tänkt mej, för det var inte uppskyltat som jag hade begärt. En kopp kaffe ihop med chefen hann jag också med. Efter detta åkte jag hem, gick ner till Ulla-Britt och pratade med henne en stund. Har naturligtvis även pratar med bästaste broder och bästaste pappsen också. Detta måste göras varje dag, annars så stämmer det inte.

Nu blir det nog en macka med pannbiff. Lite hungrig är jag, sen är det duschen och sen är det kvällen.

Ha det bra!

arr

1 kommentar:

Kattfamiljen sa...

Skön slapparstil :-)

Sv: Hihi jasså de var bara du Ann som jag träffade på ;-)
Hojta till nästa gång så bjussar jag på kaffe ;-)