fredag, januari 30, 2009

Snuvigt

Krasslig och mosig är jag, men det kan bara bli bättre. Har varit och klippt mej idag, massor, hela två centimeter rök av till saxens fördel. Efter detta var jag och provsov sängar på Jysk, fick låna täcke och kudde, därefter gick jag och sov *L*. Nej så illa var det inte, men har hittat en sängbotten som kan passa. Vattensängen får nu stryka på foten. På grund av en "förknöcklad" nacke och axel, så har jag svårt att vända mej i denna.

ÄR DET NÅGON SOM VILL HA EN VATTENSÄNG??????? Det är en modell som går att lägga i vilken sängram som helst.

Imorgon är det jobbardax, 06.30 ska jag inställa mej i köket på Falkängen, frukost, f.m kaffe och lunch, så det finns att göra.

Gubben sitter och kollar på en DVD en sån där pang-splach-bom-krasch-bang-smock film *L* tror jag, det låter så iallafall. Nej tacka vet jag en engelsk deckare typ Lynley, Moorse, eller Barnaby. Nu ska jag gå till favofåtöljen och läsa en bra deckare, dricka en kopp te och klappa en av katterna.

Ha en god fredagkväll

Inga kommentarer: