tisdag, januari 27, 2009

En tisdag med tråkigt väder

Vad gör jag då. Jo jag hjälpe Mia att städa "sneckeboa" på Falkängen. Snacka om att jag var dammig efter den uppgiften. Därefter var jag hos "hon med datorn" som jag gick bet på förra veckan och gjorde så idag också. Nu får hon kalla på hjälp från någon annan. Jag reder inte ut problemet.

Har pratat med min efterlängtade vår/sommar/höst-granne idag, Ulla-Britt, ska hon inte flytta hit snart? Hon fattas här.

Trikebyggaren, ringde också, jag är välkommen till Ulricehamn med hojen den 7 februari, då ska det äntligen bli av. Kortning av bakaxel. Måtte detta förlöpa utan problem, så den kommer tillbaka och får stå i garaget igen, tills solen tittar fram.... Har även ordnat transportkärra, för jag tänker inte köra hojen, lite tidigt för detta.



Har plåtat katterna idag (igen!!) Undrar hur många hundra kort det finns på dessa troll nu. Kollade i sorteraren 1679 dagen inräknade.....

Smulan fick en pappkasse med kattmynta på botten, att leka med.



Och Snuttis har sååååååååååååå tråkigt.



Godkväll önskas från Kullen

Inga kommentarer: