tisdag, december 30, 2008

Näst sista dagen

Gårdagen var sista arbetsdagen på Falkängen, med Agneta som chef. Nu blir det nytt år och ny chef, men jag får jobba kvar, underbart. På fredag är det ett år sedan jag blev uppsagd från GG, då kom Eva till Lidköping med pappaer som skulle skrivas på. Det var femte gången jag blev uppsagd på detta företag och därmed den sista. Fick jobb nästan omedelbart på Vandrarhemmet.

Idag var jag och maken till Mariestad. Fick tag i vad jag skulle, en Feliway, att sätta i eluttageg som ska sprida kattferomoner. Hoppas att Smulan kan bli lite avstressad av detta. På bilden är hon väldigt avstressad :)



Efter besöket inne i staden var vi i Karleby och hälsade på min kusin, som inte var hemma, men det var lika trevligt ändå, Maria var ju hemma, och kaffe fick vi.

Inga kommentarer: