fredag, december 12, 2008

Har klätt granen!

Ja ja, tjata inte, jag vet att det är tidigt, men jag fixar alltid detta så det är klart till Lucia. Så det så!!! Men å andra sidan så åker den ut tidigt också




Det där kalla vita som kommer uppifrån fortsätter att falla och falla. katterna vill inte gå ut, sitter hellre mellan järnkaminien och vedlådan och värmer sig. Vi kallar den platsen för bastun.


Sen är det mysigt att ligga hos tomten också. Den har jag fått av två MYCKET goda vänner i födelsedagspresent.





Kollade på nätet igår och hittade en bild på våran "pappskalle" (säger frun) till granne. Jag tycker han är riktigt söt med hushållspapper runt skallen. Hoppas "grannjävlarna" (vi kallar varandra så) får det kul i helgen. Jag lovar att jag ska tända i vedpannan ikväll och imorgon förmiddag.



Ha en trevlig Lussehelg.
Håll dessutom tummarna för Lotta som ska på kattutställning med två Skogisar i helgen

Inga kommentarer: