onsdag, september 05, 2012

Det tar sig!!!!

Nu är det lite ledigt igen. Var i Skara och på katthemmet på måndagen och igår jobbade jag. Idag har jag inte gjort ett "skapandes skit". Jo lite blir det väl, men jag är ganska trött eller riktigt trött rättare sagt. Har grejat lite med målarpenseln, lite bättringar osv men inga större grejer precis. Skåpen till Toan kom hemlevererade idag med DHL. Nu ska de de bara på plats också. Spegelskåpet var färdigmonterat men högskåpet får plockas ihop först. Olle ska dra elen också innan skåpen sätts på plats.

Uppdaterade dessutom katthemmets hemsida idag och fixade fram bilder på Tidavad MC som ska visas på lördag samt lite annat smått och gott.

Fick i alla fall världens chock när Eva ringde förut och jag hämtade telefonen på kistan i hallen, vad ligger där jo Snutteruttan och Lurvas intill varandra. Tjoho de kanske blir vänner en dag :)

Snuttis ser ju inte ut att trivas precis, men det är ju så gött att ligga på den där högen med dynor, så hon får offra sej lite. Kryper ju inte intill Lurventussen, men hon ligger kvar.

I går låg Lurvas och störde mej. Det är lite svårt att jobba med laptopen när han ska ligga så här.

Men jag har inte hjärta att köra bort lilla Lurventussen.

Det märks att det börjar gå mot höst. Smulan kommer in allt mer och mer, igår låg hon till och med på husses arm när han kollade TV. Snart så stannar hon inne nästan helt men det får nog bli lite mörkare och kallare först.

Ha en bra kväll och en braig morgondag.

Inga kommentarer: