måndag, mars 05, 2012

Tänk om man inte vore……

så beroende av högerarmen, då skulle jag ta mej f*n amputera den idag. Det är ju bara så att jag är högerhänt och gashandtaget sitter  på höger sida, likaså växelspaken i bilen osv osv. Ni kanske fatta att har jävligt ont, men men. Se nu gnäller jag igen *morr* jä**la gnällkärring…..

Vad har hänt sen sist? Inte mycke tror jag. Har varit på katthemmet och fotat samt uppdaterat hemsidan. Tampats med Lurvas och hans toviga päls och naturligtvis har jag blivit biten och riven på köpet. Som vanligt alltså. Det kommer att bli besvärligt att hålla hans päls i någorlunda skick. Nu har han varit ute hela dagen och har troligtvis massor med pinnar och annat skräp med sig in när han nu kommer.

Jag missade bloggträffen i Örebro i lördags, skallen ville men inte kroppen, men nästa gång det är utställning och många av bloggarna ska dit då bara jag måste. Det hade varit hemskans kul att träffa kamraterna i verkligheten istället för i "rymden". Enligt alla uppdateringar så hade det varit riktigt trevligt.

I morgon ska jag ner till byn och apoteket, passar väl på att åka till chefen och ta en fika också, det är alltid trevligt. Nästa vecka, på måndag närmare bestämt ska vi till IKEA, jag ska köpa nytt köksbord, eller snarare två. Två slagbord som vi kan modifiera lite hur som helst, om utifall att det skulle komma fler än två gäster, vilket är sällsynt:) men det händer nån gång. Vårt nuvarande köksbord, som pappsen har snickrat ihop får monteras isär så länge, för det gör jag mej aldrig av med.

Maken jobbar afton (eftermiddag) denna vecka så han slutar inte förrän vi 23-tiden, och då sover jag när han kommer hem. Träffar honom kanske i morgon bitti.

Ska nu fördjupa mej i kurslitteraturen en ryslig deckare.

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Nillas Trädgård sa...

Å, du har också en sambo som du knappt ser till varannan vecka... samma här fast det är jag som skiftar.
Tack för tipset om Evas katthem. Jag TROR att vi har kommit tillrätta med kissen Puckos kissande i soffan. Men jag lovar att jag ska kontakta henne om kissen får återfall. Jag misstänker att han var lite för mycket inne. Han är en sort som behöver springa av sig, både för sin egen skull och för vår ;-)
Ha en fin kväll och hoppas att värken i armen ger med sig!