fredag, november 18, 2011

Tur med chefer…

… har jag nog alltid haft, förutom vid några få tillfällen.

Under Landstingstiden hade jag väldans bra chefer nästan hela tiden, det var väl när farsan min *harkel* vad boss som det inte var så bra *skrattar*. Jo det var all bra då också.

Under tiden  VL/ODAL/Lantmännen/Granngården så var det underbara chefer som jag hade att göra med. Jag kan bara nämna några. Göran, Lennart, Marie-Anne, Owe, Mats, Leo, Johnny, Janne, Peter, Bertil … osv osv. Hade ju ganska många olika arbetsplatser och arbetsställen/uppgifter dessutom med alla fusioner och sammanslagningar så byttes det chefer hittan och dittan, men jag kom alltid bra överens med mina bossar. Det känns bra, väldigt bra.

Idag har jag väl också det bästaste man kan tänka sig. Mia, min vän, kollega chef och ventil. Allt i ett, visst är det underbart att ha det på det viset. JAg pekar med hela handen och chefen gör som hon blir tillsagd :)

Lillchefen är också underbar, “Juri från Krakow”. Vi brukar munhuggas rätt så ordentligt.

Nä jag kan bara säga att jag har haft en enorm tur. Det här med Kollegor och chefer har till 99% varit helt OK.

Undrar hur många som haft det så gött i arbetslivet?

Nu ska Skat-Ann vila kröppen tills nästa dra, i morgon.

Ha en goder afton :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Ha en underbar helg och ber om ursäkt för att Matte inte tazzar runt så mycket. :-(
Tazz&Kram