torsdag, oktober 20, 2011

Packat godis

Måndagen så fixade jag och kollegan lite i kaffestugan. Jag bakade (ja jag bakade) matbröd två “Drömstadslimpor” jättegott och jättelätt att göra. Var hos grannen en sväng också.

Tisdagen möblerade jag om i min datahörna och det blev jädrans så bra, sen gjorde jag nog inte så mycket mer den dagen.

Onsdagen var vi i arbete på Falkängen igen, var sen till Katthemmet och fotade lite katter. I och med detta så fick jag ju naturligtvis uppdatera hemsidan sen också. Oves katt Lurvfina ska vaccineras andra gången på torsdag meddelade Eva så till helgen kan hann hämta henne. Kul för Ove att få en “liten” i huset.

Idag var jag till Distriktsköterskan med “mina öron” fick lite nya droppar så jag hoppas att jag kommer att höra någorlunda normalt snart. Var sedan hem till kollegan för att “diskutera konferensen” den 31 oktober.

Fick ju ett gäng godis av bästaste Lena i lördags. Detta packade jag om och det blev hela 51 strutar som ska säljas. Tjugofem spänn är väl inte oskäligt tycker jag. Allt går ju till katthemmet. Tack bästa Lena för bidraget.

En härlig hög blev det. Kom även på idén med att göra etiketter med katthemmets logga också.

SONY DSC

Nu ska jag sniffa runt lite i cyberrymden, därefter tar jag del tre i Jonas Moströms serie om Johan Axberg vis Sundsvallpolisen, och börjar läsa lite.

Ha en riktigt bra torsdag!

1 kommentar:

Hjulia huller om buller sa...

Tack det samma Ann! Fina godisstrutar ;-)

=^.^=