torsdag, november 04, 2010

Stålande solsken

Nu skiner solen som spön i backen. Härligt! tur att fönstren är putsade annars skulle jag nog få nojan. Kanske skulle jag försöka mej på en promenad. Jag har så förbannat ont i nacken så hela jag känns sned men kanske skulle det fungera med en kortare promenad.

Till lunch ska jag åka in till stora staden Lidköping, ska hämta en ny skrivare. Den gamla har definitivt sagt upp sig. Konstigt att det nästan är billigare att köpa en ny än att köpa nya patroner. Dessutom skulle det nog behövas bytas skrivhuvud i den gamla och då är det definitivt billigare att köpa en ny. Det blev en Canon igen naturligtvis.  Till kvällen kan jag börja att skriva ut skyltarna som jag börjat att tillverka till Katthemmet.

Kanske ska jag åka till Eva också, blir eventuellt fotograferingsuppdrag i kväll. Har inget hört, men vi pratade om detta igår.

På fredag, i morgon alltså, ska jag åka till Christian i Kvarna, han ska bjussa på 11-kaffe, och det är kokekaffe som är så gott. Där kommer det väl att tjötas en del och jag ska kolla in det som han har bakat till fåglarna. Bakelser, muffins och tårtor har han gjort av diverse godsaker som fåglarna tycker om. Ska försöka fixa några bilder på detta.

Nu ska kröppaskrället resa sig ur fåtöljen och så får vi se vad det blir.

Ha en bra dag i solen!

1 kommentar:

Dui och Deco sa...

Visst är det härligt när solen skiner! Vi ser fram emot bilderna på fågelgodiset! Nosbuff