torsdag, november 04, 2010

Risk för att jag blir….

högfärdig finns det nu. Risk för att jag slutar att hälsa på folk. Risk för att jag drunknar när jag står i duschen eller när det regnar ute *ASG*

Jag har fått sååååååååå mycket beröm för mina bilder som jag har tagit på katterna hos Eva.

Jag pratade med Eva innan jag gick ut och plågade kroppen med en promenad. Nils blev bokad i går av en tjej från Vårgårda och hon som tydligen var fotograf för en tidning, öste beröm över hemsidan och bilderna. Jag blev så glad, så glad. Så glad att jag rös lite i fjädrarna! Det är  många som påpekat att det är en fin hemsida. Det är väl snart dax att göra om sin egna hemsida också!!!

Denna högfärd tar väl snart Lillchefen ifrån mej *ASG* han hittar säkert något att klanka på, men si det skiter jag i. Jag är iallafall jätteglad för Evas skull. Hon säljer katter på löpande band. Härligt!

Lillchefen är ju också involverad i hemsidan. Det är han som gjort grunden och sen läggar han in en små roliga bilder här och där. Jag vet aldrig vad som väntar när jag öppnar sidan. Han är snäll Lillchefen och jag tror han också är glad att katterna går år som “smör i solsken”. Kul med en Storchef och en Lillchef som går att jäklas med. Jag har så kul på mitt jobb så det flesta borde vara riktigt avundsjuka. Kanske blir jag högfärdig för detta också att jag har ett mysigt jobb!!

Nu ska jag som sagt åka till staden och hämta min nya skrivare. Kanske blir det lunch där också man vet aldrig.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja då får vi sluta prata med varandra då. *skratt*
Du kan inte ge Akutgruppen några välmenta råd hur deras sida ska vara. Att DOM inte säljer katter förstår jag. Sidan är HEMSK.
jag kommer få ha kvar Totte till han dör. *suck*

Max och Måns sa...

Det är bara att sträcka på sig!
Beröm är inget som haglar dagligen oavsett var man arbetar eller pysslar med.
Men drunkna inte i dushen tack! tihi

Skat-Ann sa...

Ska försöka undvika drunkning! Inkan jag vill allt fortsätta att "prata med dej"

Unknown sa...

Tack vännen. det värmer. Hoppas du somnade inatt.
Kram