torsdag, november 18, 2010

Glada nyheter

Svarte Petter bokad, den katten som kollegan hottade i ett dike i Forshem, är bokad tillsammans med Knoll, en av de kattungar som hittades på torget i Lidköping. dessa två mysisar kommer till samma hem, detta meddelade Eva mej via FB i går kväll. Jippi!!!

Idag har jag varit ledig, detta var behövligt. Kroppen är lite värkig så att säga, så idag bytte kollegan med mej.

Blev en tur till Skövde för att kolla skrivare, den jag inhandlade härom veckan är inte till belåtenhet, alldeles för små bläcktankar fick fylla på 3 ggr i går kväll när jag skulle skriva ut…… De hade inte någon bra i Skövde så jag fortsatte till Mariestad, där fick jag tag i vad jag (nästan) ville ha. Nu är det ovanligt att skrivarna har en DVD/CD-släde, så det går att printa på skivor, så jag får ha kvar min gamla MP610 till detta.

För övrigt har det inte hänt så mycket utanför grötagrytan. Har varit trötter om kvällen när jag anlänt hemmet, därför inget uppdaterat på bloggen.

I nuläget är det fåtöljen, tekoppen och eldande i spisarna som gäller, det är röset ute och då vill det till att hålla  elden i kaminen och järnspisen vid liv. Det blir attans så kallt inne annars.

Lägger ut en bild också från S*Räserråttan den var hemskans så söter. Lycka till med kattungarna Kia!

Gulli--4v-1

2 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Härligt med goda nyheter! Vila dig ordentligt! Nosbuff

Unknown sa...

Åh vad roligt att hon fått ett hem.
Ha en skön vilohelg.
Kram