måndag, oktober 25, 2010

Ny fotosession idag!

Nu är vi klara med fönstren i stenhusen. Ska vi bara ta Sôlta också, borde bli klart under morgondagen. Efter jobbat var det hemfärd för att äta lite lunch. Därefter bar det av till Eva för att fixa en grej som jag missat med laptopen, hihihi. Nu funkar det som det ska hoppas jag, för hennes andra dator tog jag med hem. Hoppas på lite ideellt arbete av Olles mågaspirant  så att Eva kan få tillbaka ett renoverat trösekverk. Det kanske går lite snabbare än att jag ska åka ner till privata helpdesken i Ulricehamn. Tiden räcker inte till för det just nu.

Det fotades kattungar också. Eva fick in fyra stycken i helgen som har varit i jourhem ett tag, men som måste flyttas till katthemmet. Det var bara tre som ville vara med på bild. Murre, Marco och Myrra finns nu längst ner på kattungesidan på Evas katthem.

Jag fick ju gosa med missarna också, alla kom i tur och ordning och gosade när jag satt vid datorn och grejade. Lukas och Sigge var nog ihärdigast.

Kolsvart är det och kallt ute men varmt inne och om en stund så är det nattinattidax.

Ha det gott alla goa och rara två- och fyrbeningar.

2 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Kallt och hålla på med fönster.. Vi hålelr tassarna för att kattungarna får sina hem fort. Nosbuff

Skat-Ann sa...

Ja ju fortare detso bättre, finns ju kö som vill in på "hemmet".
Kramis