torsdag, oktober 07, 2010

Evas Katthem

I går var jag och fotade kattungar hos Eva för att lägga ut på katthemmets hemsida när allt är kart. En sak är säkert de har det gott i Evas lopplåda om dagarna (bildbevis) och nätterna (hörsägen). Här är iallafall ett bildbevis på att de mår gott!!

2010_10_06_1 (2)

En hel hög med gosiga katter. Tror ni att jag gosade igår eller.

Kan ta en på Terroristen Selma också!

2010_10_06_14 (2) Det blev många bilder, det är ju bara att mata på med kameran, alltid så blir det väl nåt som är OK, och idag satt jag och redigerade. Nu ska de bara få godkänt av Eva också. Det är svårt att fånga kattungar på bild, de sitter ju inte still precis.

Eftersom jag fick en oplanerad ledig dag, idag torsdag, så har jag slöat mest hela dagen. Dammsög när Smulan behagade vakna och gå ut ur huset. Hon är väldigt rädd för dammsugaren och snäll som jag är, så ville jag inte störa hennes skönhetssömn.

I morgon tar vi nya tag på Falkängen. Lördagen kommer delvis att ägnas åt ett besök på Hjelmsäters höstmarknad, det är en tradition. Är vädret dessutom godtagbart så kommer det att hojas dit och hem med inplanerad omväg.

4 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Vilka sötnosar! Nosbuff

Anonym sa...

Mjauis, vilka sötisar. Det är helt ofattbart att det finns dem som inte gillar oss. *skakar på morrisarna*

Skat-Ann sa...

Det finns många sötisar hos Eva!! Och jag är fortfarande kattungesjuk :((((

Unknown sa...

Förstår dig såväl.
Sååå söta.
Kram