fredag, oktober 15, 2010

Här va det flera dagar sen….

jag skev sist. Skäms på sej!!!

Har väl kanske inte varit inspirerad, inte haft ork, hållit på med annat.

Måndagen var jag i Skövde hos tandfolket. Allt så bra ut exkl  den övre 6:an på höger sida. Den är sprucken. Tydligen så kunde gamla amalgan-fyllningar expandera hej å hå. Den fick iallafall respit till i slutet på månaden. Enligt mej kunde hon ha petet ut den direkt!

Tisdag-torsdag har det arbetats med fönster på jobbet. Igår var det även fönster hemma som fixades, nu ser vi ju riktigt bra ut igen :) .

Fredag så var det rekommenderad vila. Nu är det besvärligt. Det var fåtöljsova i natt. Värken är inte kul. Tänk va gött det vore med en dag utan värk sa jag till chefen häromdagen.

Har även plockat lite med hemsidan till Evas Katthem. Jag blev ju helt plötsligt kattfotograf och webbansvarig. Jag har fuskat lite med sidan, Lillchefen har hjälpt mej att lägga upp den i wordpress….. Han är snäll han, Lillchefen.

I kväll fick jag rapport om att Vilja har det jättebra, hon jagar löv mest hela dagen och i skrivandets stund ligger hon och sover på modemet, detta skrev Helen på FB för en stund sedan. Lilla snöret saknas fortfarande här, men Smulan och Snuttis är nöjda.

I morgon ska vi på kattutställning i Tibro. Kompisar som ska ställa ut, bland annat Eva, Annelie och Åsa. Nu ska det busas med laserpekaren, Snuttis går här och stryker så nu vill hon busa.

En sak till, Snuffe är hemma igen!

1 kommentar:

Unknown sa...

Skönt att höra att Vilja tar sig.
Kram