torsdag, juni 17, 2010

Ska åka och hämta hojen snart!

Var nere till garaget i går och kollade läget. Efter att allt, tändmodul, stift, tändspole mm mm och till sist en ordentlig genomgång av alla munstycken i förgasaren (det var någon skit i ena luftmun-stycket) så går den som den ska!!!! Det var stora leenden i fejsen på de närvarande igår kan jag lova. Nu är den rapp i gasen igen, svarar direkt.  Underbart säger jag bara.

Nu sitter jag och väntar på att grannen ska ringa, hon ska “åka hem till Borås”. Hon är snällheten själv och kör via Ulricehamn så behöver vi inte krångla med ledigheter och transporter. Jag hade kanske tänkt mej att köra den hem igår kväll, men Anders ville justera gången lite, och köra den en sväng. Så då blir det att köra idag istället :)))))

Har anmält att jag kanske kan bli lite sen till arbetet i eftermiddag, jag ska ju börja klockan 13.00 men vet i tusan om jag hinner fram i tid. Inger lovade att stanna kvar tills jag kom, så det är lugna gatan.

Nu önskar jag alla en riktigt bra dag!!!

1 kommentar:

Dui och Deco sa...

Nu håller vi tassarna för att allt är bra med triken! Nosbuff