tisdag, juni 15, 2010

Senaste nytt

Nu får förgasaren ordentligt med bränsle, triken går, men går inte bra (enligt Anders). Det kan ju vara så att den har gjort detta hela tiden, för lite strulig är den att köra. I morgon byter han till de munstycken som hör till trimmet. Han styckade om, på begäran av mej tidigare. Är det nu så att den inte är OK  enligt experten, så åker jag ner till garaget i morgon efter jobbet, lyssnar och provkör. Det kan ju vara så att den har varit så här hela tiden. Jag borde ju känna igen symtomen i så fall.

Är den då OK, enligt mej så tar jag hem hojen, åker med grannen ner på torsdag och hämtar bilen.

Håll tummarna för bövelen!!!!

I kväll ska vi till Korsgården och gratulera Moss-Lotta. Det ryktas om att det ska bli mat i kväll. Finns ingen som kan gissa, mer än Christian, vad jag har inhandlat till denna kära Lotta. Rapport om detta kommer en annan dag, för hon kanske läser detta och då blir det inget kul…..

1 kommentar:

vimsan sa...

Varför ska det alltid behöva mekas , suck.. jag ska bara ha nya grepp på pedalerna sen kan jag tuta och köra:)
Kram Jam o Spinn