fredag, maj 28, 2010

Vem stod framför mej idag?

Snacka om att världen är lite tack vare internet, hemsidor och bloggar.

Nu alla choppervänner ska ni få höra om världens mest otroliga möte:

Idag satt jag på jobbet och åt frukost, då kommer en gäst fram till mej, och säger följande.

-Jag vet vem du är, jag har varit inne på din hemsida. Jag visste att du jobbar här… 

-Ja, vad skulle jag säga? Trevligt naturligtvis!

-Jag jag har träffat dej förr.

-Huummmmm, jag både känner ingen och inte känner igen tjejen i fråga.

-Jag heter Ellike, och är syster till Lars-Erik Lennartsson,  ja Tjurn alltså.

Å visst var de lika varandra….

Snacka om jag vart som en fågelholk, en riktigt stor jävla fågelholk. Efter alla de flashbacks som inträffade i helgen, så står Tjurns syster framför mej, ytterligare en flashback. Det här är helt otroligt, helt jävla otroligt. Nu fick jag “ståpäls” igen. Hon hade pratat med Roger sa hon, och om det var den vägen hon hittat till hemsidan det vet jag inte, men men, jag har inte ord för detta. Dessutom checkade jag in henne och hennes väninna i går kväll på vandrarhemmet och hennes förnam är inte alldeles helt vanligt. Lennartsson kanske mer vanligt men Ellike nä nä.

Hon var dessutom osäker på om hon skulle " ge sej till känna". Hade hon inte gjort detta så hade jag blivit väldigt väldigt besviken. Lovade henne att jag ska bränna ner en DVD med alla bilder och skicka denna så fort jag kan. Jag skickar den till henne innan alla övriga bilder är inscannade.

Nu ska jag gå ut till mina blommor och ge dessa en dos hönsaskit.

Ha det gott mina vänner!

3 kommentarer:

HK.Jonsson sa...

I bland är världen liten

Skat-Ann sa...

Jätteliten!

Inkan o Ligan sa...

Ja världen ÄR liten.