onsdag, maj 12, 2010

Var fasen är värmen????

Jag är så trött på denna evinnerliga kyla. Termometern visar +5 grader. Förra året åkte jeansshortsen på den 12 april!!!! Nu är det den 12 maj.

Hur som helst igår började dagen med hojtvätt, därefter hojputs därefter hojprovkörning och efter detta lite hojtankning på macken i Götene. Underbart, kändes riktigt bra! Inga konstigheter med att den är smalare, bara det, att jag fortfarande kör som den vore den bredare modellen.

Nu är det bara morgondagen kvar, sen är jag LEDIG i tre dagar. Om vädret nu tillåter så är det GT`s rally på lördag och därefter skulle det grillas (kanske måste inställas). Nu är läget så att Tidavad MC vill att jag kommer på lördag kväll för en “sista genomgång” innan återträffen nästa helg. I dagsläget är det 101 personer anmälda……. Attans vad det ska bli kul att träffa alla gamla kamrater.

Har även fått reda på orsaken till att jag vaknar 02.02 varje natt (de senaste fyra i alla fall). Det dansas salsa på ett brädgolv i närheten. Vibrationerna går väl vidare och kuliminerar väl här på Skagen. Grannen, Fru Lundström hade samma problem.  Nu är vederbörande tillsagd att sluta dansa salsa mitt i natten! Å eftersom jag har varit vaken så mycket de senaste nätterna så tänker jag inta framstupa sidoläge i min fåtölj…..

Var vänlig stör ej!

Ha en bra dag.

3 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Härligt med hojåkande! Vi väntar också på värmen! Nosbuff

Tillemora´s sa...

Hallå där!
Du bor i fel ände av Sverige. Här är värmen *moahahaha*

Kram Maria

vimsan sa...

Jag har SOL och Varmt och Triken kan köras! Fast den ska egentligen bara köras till verkstaden... nåja en liiiiten tur mellan kan inte skada:)
Kram Jam o Spinn