torsdag, maj 27, 2010

Brukar glömma

att ta upp kanelbullar ur frysen på morgonen när jag kommer först.

Igår när jag kom till arbetet så hade chefen skojat till det lite. Det hänger 2 kanelbullar i ett snöre innanför dörren. Hur ska jag kunna glömma i detta läget. Den ligger det en lapp på min kaffekopp. “Skrattar du fortfarande” var det skrivet på den. När sedan alla kakor skulle plockas fram så låg det en lapp i en av burkarna,  “hihihih” var texten på den. Det behövs inte mycket för att skoja till det bland kollegorna. Det är så gött att det är högt till tak bland oss som jobbar. Ge och ta så mycke man orkar, så ska det va.

Så här såg det ut iallafall i går morse.

2010_05_27_1

Har framkommit önskemål om bilder på min nya plantering på framsidan. Här kommer den

2010_05_27_3

Till sist en bild på Snutteruskan när hon smyger omkring och njuter av solen

2010_05_27_2

Nu är det dax att studsa in i duschen för att sedemera bege sig till arbetsplatsen.

Ha en bra dag!