tisdag, maj 05, 2009

Ännu en ledig dag

Vad gött det var att va ledig en vardag. Åkte till staden tidigt för att köpa plantor lill krukor och lådor. Vadå utplockat, fanns inte ens en petunia. Jag fick tag i lite annat grönt då, det som fanns. Hem och planterade, åt middag, sen sov jag en stund. Gött!

Fick ett par bilder av Rolle igår på mailen. Dessa är inklistrade på hemsidan under "hojlivet". Tack Rolle!

Undrar om Skogsfolket håller på att packa. Det är ju inte så där väldigt långt tills dess att flyttlasset drar norrut.

Snart, klockan 20.00 är det dags för NCIS. Faktiskt en av de få TV-program jag kollar på. Före dess början ska jag ringa chefen, måste kolla vad jag ska börja med imorgon. Tror jag vet vad det blir, och det är inget kul, men måste göras, och fint blir det.

Förresten så blåser det rätt så rejält idag, Pappskallen får se till att hålla i papperet, för på Skabotå blåser det 360 dagar om året, resten stormar det *L*

Hej hopp i blåbärsskogen.

Inga kommentarer: