torsdag, februari 14, 2013

Det var nog inte

populärt att jag tog med Snopen till veterinären. Han gick ut tidigt tidigt i morse och sen har han inte kommit tillbaka. Han kommer nog så småningom han vet var matskålen finns och vi är snälla mot honom. Huvudsaken är att han var frisk, vid gott hull, närmare tjock, och han är nu framförallt KASTRERAD!!!! Inga kattungar som han kan bli skyldig till.

Vi är lite annorlunda på denna sidan kullen, tycker vissa personer. Här är väl ett exempel, här har vi krokiga istappar *ler*

20130214_1

Så det kan bli när man bor på fel sida kullen.

Imorgon ska jag åka till Eva och fota lite, grannens bonusbarnbarn, Inga ska följa med. Hon frågade mej när vi träffades hos grannen när hon fyllde år, om hon fick prya hos mej. Hon älskar katter, så i morgon får hon busa med Lill-Nisse.

Alla Hjärtans dag är det idag, en sorgens dag för en del av mina kamrater. Det var  dax att ta farväl av Anders idag, i Mariestad. Kunde inte närvara men tänder ett ljus för kamratens son.

ljuset

Ett litet hjärta skickar jag till alla mina vänner.

20130214_3

Nu ska jag kolla antikrundan, undrar om jag blir rik, för jag skulle sälja allt som de visa upp *asg*

Ha en goer afton

Inga kommentarer: