lördag, juni 25, 2011

Bästa vänner ?

På kvällskvisten kollades det upp var katterna höll hus. Smulan låg inne på sin filt, men var var de andra två. Kollar ut om de ligger på sina filtar på farstubron, nej ingen på den ena filten, kollar då runt bakom dörren, jaha där ligger de på SAMMA filt! nästan tätt tillsammans!!!!

De två ovännerna börja nog bli riktigt goda vänner. Gosar med dem lite och återvänder in i värmen. När jag en stund senare tittar till dem igen så har Lurvas gosat till sej så nära så nära, och Snuttis accepterar detta, min underbara snällaste Snutteruska.

Detta var en midsommarpresent.

En annan midsommarpresent var att maken blev farfar till en liten tjej. Ett stort grattis till David och Anneli.

2011_06_24_3

För övrigt hände det inte så mycket, jobbade några timmar i den värsta rusningen på Falkängen. Till slut så kom iallafall alla människor och det var dans kring grönsakerna i midsommarstången.

Det var väl en tanke om att åka en sväng till Tidavad MC, men regnet kom och gick och jag var ganska sliten, dessutom så har jag besvär med mina öron just nu, bägge lurarna har svullnat igen så jag hör kanske 30% av vad som jag borde höra. Blir det lite surrigt omkring mej så är det fruktansvärt besvärligt. Hoppas det släpper snart.

Även idag är det grått och trist utanför rutan, får väl se om det kanske blir bättre på eftermiddagen så kanske det kan bli en hojtur.

4 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Härlig bild på raringarna, då är Lurvas extra lycklig nu när han får gosa in sig.Nosbuff

Unknown sa...

Friska på öronen.
Visst är det underbart när det "bara händer".
Tazz&Kram

Anonym sa...

Klart han tappar omdömet om någon fiser honom mot näsan(första bilden) ;)

Anonym sa...

Oj, glömde skriva att det var Chester som hälsade. Han har samma problem med tanten han bor med...