onsdag, juni 19, 2013

Nu rullar det igen.

Bästaste bästaste grannjävel hjälpte Olle igår, när jag var på arbetet. Framhjulet skulle tas väck och lager skulle införskaffas vilket Olle gjorde idag när jag jobbade. PÅ eftermiddagen kom grannen och hjälpte till att fixa dit nya lagren och montera dit framhjulet igen.

Det ena lagret var skrot!!!!! Det andra var i bättre skick men det kändes att det var skadat.

20130619_1

Tur vi har fina grannar.

 

20130619_220130619_3

Här är det på plats igen. Bara oket som ska dit också. Nu är det bara att tuta å köra igen. Tur att det fanns lager på lager så jag fick allt klart till midsommar, för sedan åker ju Olle på semester å jag vill ju åka lite hoj även när han är borta.

Ha en goer afton, i morgon är jag ledig och ska sova LÄNGE!!! Sen är det en tur till Katthemmet för fotografering och ett läkarbesök efter detta. Jag är mycket vankelmodig hur jag ska göra, får nog ta en ordentlig diskussion med innan han sätter nålen i axeln. Vill inte bli lika dålig igen som jag blev förra gången.

1 kommentar:

Wikki sa...

Glad Miss-Sommar från Wikki & Nova