fredag, april 26, 2013

Har blivit med GPS

Jobbade ett par timmar på förmiddagen idag innan jag satte mej i Kian där AC:n har pajat så nu är det TD (TvärDrag), Får komma till verkstaden den 16 maj. Troligen går detta på garantin. Bra med lång nybilsgaranti.

Jag åkte till Skövde, en snabb sväng i på Rusta och sedan åkte jag till Pappsen och Marita. Hade fixat en liten present till dem. De fyller ju jämt bägge två i år så de fick en kamera i förtid, så kan de fota nu i sommar, när de ska ut och åka.

Pappa som köpte ny bil för ett tag sedan, har ju inbyggd GPS i denna, och att ha två var ju ingen idé. Så jag fick den han hade till den tidigare bilen. Nu är jag ju riktigt inne, eller inte, för alla har ju GPS i mobilen. Nu kommer jag med all säkerhet att hitta till jobbet i alla fall. *ler*

Efter detta besök så var det vidare, ett besök hos Evas bror Håkan som är jourhem till en kattfamilj. Tre jättegoa svart-vita ungar med sin mamma. Dessa skulle fotograferas, vilket gick jättesmidigt som vanligt.

Nu är det natti-natti, hoppas på en sovig natt nu när den fulla månen är på väg att nyktra till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den där "Två svansar på vift" som du har i din följalista har dessvärre tagits över av indonesiska bloggare. Så radera den gärna. Det är vanligt att "de" samlar på sig avlagda bloggar. Det har drabbat många av de bloggvänner vi känner, när de har raderat sina bloggar så tas hela bloggadressen över av indonesiska spel och bettingbloggare. Det kan du läsa i ett av våra inlägg på vår nya blogg. Undrar just vad Blogger tycker om detta!?

Kurrelisvansvift och en trevlig Valborgs-mus-afton! / Bröderna Bus & Busan