fredag, oktober 19, 2012

Knådardag i dag

Då var det fredag igen då. Hade tid hos muskelmöraren 11.30. Han skojade på som vanligt och knökade med sina maskiner i mina muskler. Jag ställde en fråga till honom. Var har du gått din utbildning? – På Scan Väst, svara han snabbt. Ja det kan man ju förstå han mörade väl biffar där innan han började att möra muskler på folk. *ASG*

Nu har jag bokat två tillfällen till, sen blir det svårt, då det är julmarknad på Falkängen. Får väl boka in måndagen efter vi stängt för att mjuka upp mej igen.

För övrigt har det inte hänt några sensationer under dagen, mer än att min underbara, f.d kollega och mentor från Enköping ringde mej under kvällen. Pratade med både henne och maken.

Det blir inte att vi talas vid så ofta numer, vi har ju båda andra arbeten o.s.v men nån gång emellanåt så ventilerar vi diverse saker. Min goa vän Mari-Anne.

En liten bild på en Lurvas som tycker vädret är blääää han ligger hellre inne och gonar sej.

Chefen är ute på turné så i morgon ska jag fixa lite på jobbet. Kommer gäster som ska löga sej i bastun och sedan köras till Forshem för att äta middag.

Ha en bra helg!

Inga kommentarer: