lördag, mars 26, 2011

Nu är de igång

Hojarna alltså.

Lördagen började med ett snabbt besök på loppisen i Lidköping, avlämnade de senaste bilderna på katter som Eva ville ha. Därefter åkte vi till MC-konsult som hade premiäröppning idag i ny regi. Jädrans va folk det var. Träffade en del som jag kände och gladast blev jag när Per, goe Per, klappade mej på axeln och sa – Hej Ann. Lika go och omtänksam som far sin Olle-GP. Maken hittade ett regnställ som han tvekade på, men eftersom han fyller år nästa vecka så köpte jag det i present till honom, till mej blev det ett par nya solbrillor.

Olle fick bjuda mej på lunch i stooora staden, sen var det hemfärd till vårat kära kullen. När sedan paltkoman var över så gick vi upp till garaget, jag hade satt dit ett värmeelement innan vi åkte, så där var det riktigt gött. Skulle provstarta idag tänkte jag. Det är alltid ett helsike när hojen inte varit startad på länge, det går inte. Till min stora förvåning så startade hojen DIREKT, snacka om att jag blev chokad. Nu kan det då bli lite varmare så vi kan ut och rulla lite igen.

2011_03_26_1

2011_03_26_2

Även Olles Japanska HD startade omedelbart.

Nu är våren på G och inatt ställs klockan fram.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Förstår att ni längtar hojmänniskor trots att jag inte har nån själv.
Tazz o Kram

Nea theCat sa...

Har sett att motorcykelfolket har vaknat här också. Hoppas det blir en fin sommar så ni får åka mycket.

Nosgos

Anonym sa...

Hello Skat-Ann!!

Såg att du åker Trike Det göör vi i Trike-Drivers, gå in o kolla på den sidan.
Vi tycker om Trike o Jag tycker om Tatuerade Käringar med Trike.

/Linus Grööön Låååg o Coool