lördag, september 05, 2009

Sopkatten och en trike

Vem kunde tro att "Sopkattens" matte vars blogg jag följer var en trikeåkare hon också. Sopkattens husse kör Suzuki Virago och har även en Volvo Granada. Varför kallar hon sej Vimsan tro *L*

När jag kollade in hennes blogg i morse så fanns det en bild på en trike och då var ju inte kommentarerna långt borta, så det har vi hållt på med idag Vimsan och Skat-Ann. Nu snodde jag bilden av henne för att lägga ut den här.



För övrigt så har Olle dammsugit i spisarna, jag har städat och hängt upp nya gardiner (med katter på ) i köket. Har ätit middag, sovit middag, läst och suttit framför datorn. I morgon har Olle mastodontskiftet igen 06.00-22.00. Det ska bli väder och då ska jag ägna mej åt att trika lite runt på vägarna.

Kattcitat idag: Det du aldrig glömmer är en liten katt som sträcker sig efter dig och ber - ta han om mej.

En katt som tjurar är riktigt sur.

De här bilden snodde jag på en annan blogg. Den får avsluta dagens rapport.

2 kommentarer:

vimsan sa...

Haha , ja vi hade en del gemensamt bara det att jag inte har speciellt bra koll på märkena , hahahaha.. Gubben ringde från jakten igår och fick ett gott skratt han med:)
Ja just det han jagar ÄLG , eller ja I morgon startar de men det är ju en massa förberedelser innan ...som att ta fram termosen och njaaa, jag vet inte mer:)
Kram Jam o Spinn

Draget sa...

www.trikers.se
Forumet för trikers.
Välkommen att titta in.
MVH Draget.