fredag, september 18, 2009

En underbar tur...

på hojen idag. När jag hade kommit hem från arbetet så blev det äntligen åka av. En liten tur på c:a 12 mil. Upp till Mariestad och där inhandlade jag faktiskt lite kläder, jag hatar att shoppa, sen var jag till macken och tankade. Vidare via småvägar till Karlsgården för en kopp te. Därefter en rejäl omväg hem till Skagen igen.

Sååååååååå göööööööööööööött det var. Alldeles lagom temperatur och strålande solsken.

Nu ska det strax bli en dusch, sen är jag faktiskt bjuden till grannen på sommarens sista grillparty. Olle är på bowlingfest med jobbet, så han missar detta. Gjorde han förra året också för den delen. Då var han också på bowlingfest med jobbet.

Läste hos kamrat Vimsan, hennes trike är till salu, alldeles för billigt. Hon ska fösöka fixa till en automatväxlad sak. Bra om kröppaskrället är lite förknöcklat.

Hej hopp hörs en annan dag.

Lite skvaller också, släkten ska utökas. *L*

Inga kommentarer: