lördag, februari 14, 2009

Besök på lördag kväll

"Pappskallarna" kom med en muta (kanske), en ask med geléhjärtan, det är ju alla hjärtans dag, de tyckte nog att gubben behövde detta. De har ju nollkoll på våra födelsedagar så det var väl en kompromiss. *L* Vi missar ju aldrig när de fyller, så det har blivit lite "sport" i det här och det är jäkligt kul *ASG* Så är det på Skagen, när man har trevliga söndagsbästegåbortgrannar.

Det blev en, två, tre ä fyra var det nog, vrålåksbilköparwhisky, ihop med gubben, så lite sluddrigt blev det. Tyvärr blev det ingen pizza för deras del, för bagaren stänger kl 21.00.

Glada över bilköpet var de och vi var inte sena att gratulera. Undrar om vi får en provtur till våren????? det kanske inte går att ha med två knuttar i en raaaagggarbil.... När de ska hinna fara runt i tvålkoppen (den fina båten)i sommar.

Tack för att ni finns!!!!! Det var bonusen när jag köpte huset på Skagen (kanske inte ni tycker, men det står vi ut med).

Jag har lovat att inte tala om vad de mer har gjort, och då gör jag inte det. Han med papper runt huvudet har varit lite orolig att jag skulle skriva om detta, men det gör jag inte *L*.

Nu ska jag ta och välta ner min värkande lekamen i sängen och försöka sova, fullmånen är ju över. Då kanske jag orkar baka våfflor till cykelhandlare Persson med fru och förhoppningsvis syskon i morgon. Undrar om de känner sig "piskade" att äta våfflor varje söndag istället för något annat gott. *L*

Natti-natti

Inga kommentarer: