lördag, augusti 24, 2013

Skördemarknad

Näst sista helgen på Falkängen är det skördemarknad, vissa höll på och pyntade i går eftermiddag och förmodligen hela kvällen också. När jag gick för att låsa muséerna när det var stängningsdax så fick kameran följa med.

SONY DSCSONY DSCSONY DSC

Jobbade extra några timmar igår för det krisade ihop sej lite på personalfronten då en är väldigt gravid och jag tar ett pass i eftermiddag också för Mia kan inte klona sej och vara på två ställen samtidigt.

Sedan jag vaknade i morse så har jag hållit på med att flytta filer fram och tillbaka mellan datorer och externa hårddiskar och USB minnen, nu är det nog ordning på torpet igen.

I morgon är faktisk både Olle och jag lediga samtidigt!!! Det kommer att bli en MC-tur förhoppningsvis med goda kamrater.

Ha de!

Inga kommentarer: