fredag, augusti 02, 2013

Det mullrar på gatan…….

I värsta förberedelserna inför morgondagen, så hör jag ett muller, å det mullrar ännu mera och det mullrar utanför kaffestugan och jag känner hoppet stiga, kanske det är mina kompisar, kanske kommer de ändå nu när de skulle åka Vänern runt. Jaaaa, visst är det finaste hojåkarna som kommer och hälsar på. De tog en chansning, jobbar hon så jobbar hon, å jobbade gjorde jag.

Jag blev så glad, så vansinnigt glad att återse finaste kamraterna från Stompers MC i Katrineholm. Kunde dessutom ta mej lite tid att fika och prata med kamraterna.

Här tas det en liten fika

20130802_1

Arne hade ätit bautafrukosten så han orkade bara Klingens största glass Ler

20130802_2

 

De flyttar sej och söker skugga, för det är jäkligt varmt idag.

20130802_3

Det är nästan så jag får torka en tår, nu när de ger sej iväg.

20130802_4

På Återseende goaste gubbsen från Katrineholm!!! det var tredje gången som de var på Falkängen sen 2010. Nästa gång så måste det bli när Olle och jag är lediga så vi kan köra en guidad tur här på Kullen med omnejd. Det var den finaste biten av hela resan runt Vänern.

Arne la en tjuga på bordet, till katterna, sen innan de åkte tvingade han allihopa att lägga nåt i katthemmets sparbössa. Sånt gillar jag!!!

Inga kommentarer: