torsdag, november 08, 2012

Attans många sängar att

bädda idag och MASSOR med bröd att packa om, igår pyntade vi hela dagen. Känns inte riktigt läge för julpynt, 8,5 grader varmt och solsken. Jaja det är bara att pynta på.

Nu ligger vi i startgroparna, snart smäller det, på lördag öppnar byn igen för julmarknad denna gången.

Har inte orkat så mycket förutom att jobba. I kväll tar jag mej tid emellan avsnitten av TV-serien

Jag har kollat igenom säsong 1 och är nu en bit inne på säsong 2. Jag gillar NCAS, härliga personligheter i den serien. Har köpt till och med den 6:e säsongen, så jag har göra ett tag till.

Dä ä bus i stugan också, syns väl på dessa ögon, herr Lurvas Von Örontofs busar med matte.


Här ska det bitas, bitas, bitas.

Biter lite från andra sidan också.

Nu vet ni i alla falla att jag lever så nu återgår nog till NCIS en stund igen.

 

Inga kommentarer: