torsdag, januari 09, 2014

Torsdag vecka två

Idag började det inte regna förrän klockan tre på eftermiddagen och nu snöar det. Vill inte skriva här vad jag tycker om detta, men det är inget jag gillar kan jag tala om. Det finns inte kraftuttryck nog i mitt ordförråd som räcker till frö att skriva vad jag tänker och tycker om vädret just nu.

Idag har jag pillat med bilder. Jag ska ju bygga om min hemsida och sitter nu och går igenom alla bilder jag har, det är ju några tusen som ska kollas igenom. Alla bilder från Chopperstiden är klara. Sen börjar det inte förrän slutet på 2004 när jag köpte min första digitalkamera. Har nu hunnit till september 2006. Kommer väl att “sänka” servern med alla bilder.

Te môra ska jag åka och klippa mej, sen ska jag fortsätta med bilderna…..

När jag i kväll satte mej med tekoppen och skinkmackan (köpte en ny julskinka idag), så fick naturligt vis missarna var sin liten skinkbit. Lurvas, den korven, han slukade sin och Smulan lät sin vara ett tag. Jag lade den intill henne i klösträdet och den lukten kände ju Lurvas. Han gör allt för att få tag i den. Men det är en surpadda som ligger och vaktar så passar han sej inte så får han sej en hurring.

20140109_1

Dessa katter!!!

Å som vanligt tillönskar jag er en god afton

Inga kommentarer: