onsdag, juli 31, 2013

Säsongens sista musikkväll

på Falkängen var det i kväll.

Ollebror Björn med sambo kom upp från Ulricehamn för att lyssna och fika. Massor med stammisar och en del annat löst folk var där. En hel del MC-folk som jag kände.

Ett underbart par som gästade oss tidigare i sommar, från Stockholm, såg jag helt plötsligt i vimlet. De hade kommit tillbaka för att bo ett par nätter hos oss igen. De hade med sig sina barn den här gången, det var sommarland på programmet i morgon.

I morgon är jag ledig, ska försöka att tvätta bilen och hojen, är behövligt. Sen kommer en av säsongens jobbigaste helger, STENMÄSSAN på Falkängen. På lördag utlovar Klart.se 30 grader i Hällekis. Tack du, det blir jävligt svettigt kan jag lova. Det brukar komma MASSOR med folk på denna mässa som pågår i dagarna två.

Vad som händer sedan i veckan är ju Hjulafton på torsdag den 8:e. Jobbar ju kväll men kanske någon vänlig kollega som vill byta pass med mej :O

I går kom mina “fotoprylar” som jag beställt från 24.se. Beställningen lades i söndags kväll och igår kl 15.00 kom SMS från posten att mina grejer fanns att hämta på Coop i Hällekis. Snabba leveranser!!! Näthandel är underbart.

Ha en bra afton!

Inga kommentarer: