söndag, juni 12, 2011

Pingsten kom och Pingsten gick

Bilder från festen kommer en annan dag men jag tog  lite bilder på det svart/vita monstret vi har härom kvällen.

Här är Lurvas Von Dracula

SONY DSC

Här är Lurvas Von Ögonbryn Af Morrhår

SONY DSC

Tömde en Höganäskruka på vatten, där uti fanns en padda som var väldans intressant!

SONY DSC

Den går säkert att leka med, ingen av mina "syrror" vill ju leka med lilla mej och grannkatten vänder inte ens på huvudet och tittar på mej när jag vill leka så jag får väl hålla till godo med en padda:)

SONY DSC

Var hos Tidavad MC i Lördags, det var ju träff igen. Bilder från denna fantastiska tillställning kommer en annan dag, kanske i morgon. Det var som alltid trevlig, många goa kamrater och massor med goa skratt och gamla minnen. Alla trivdes och mådde gott.

Söndagen måtte jag upp Eva på Falkängen, det var Falkängens dag så då kommer det lite extra folk och då är det bra om Katthemmet syns lite extra. På eftermiddagen kom Eva och hämtade mej för vidare färd till Skara, det var ett extra möte med Skaraavdelningen Djurens vänner, vilket slutade med att polis fick inkallas. Ja käre barn, inget handgemäng, men sta

Stadgarna följdes inte! Mer finns att läsa på Facebook Skaras hemlösa katter.

Sitter nu med en spinnande Snutteruska i knät och det är lite besvärligt när hon ligger mellan datorn och min mage. Därför avslutas rapporteringen här och nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka många namn Lurvas har. *avundsjuk* Jag blir istället kallad för Sippo von Snubbelfot, eller liknande. *suckar*
Husse hälsar förresten att ni får ta med er basebollträn nästa gång DV har möte.

Unknown sa...

Lurvas är verkligen ett ljuvligt namn på en underbar kisse.
Tazz o Kram