tisdag, januari 20, 2009

Lunch i staden

Tillsammans med före detta chefen. Hon ville ha lite hjälp med att få tag i en skrivare och lite annat smått och gott till datorn. Vi var in till Lidköpings bästa elektronikaffär Elgiganten, Hemskans trevlig personal där, alltid lika glada och hjälpsamma. Tack för vänligt bemötande.

Imorgon ska jag se om jag kan hjälpa vederbörande Forshemsbo med att koppla ihop allting, sen så ska bredbandet kopplas in på torsdag. Hoppas allt kommer att fungera när jag har varit där och trasslat bland kablar och kontakter :)...... Den som lever får se. Annars så får jag väl ringa till min privara helpdesk, Anders i Ulricehamn, han har ständig jour :).

Sen måste jag erkänna ang. våffeljärn så har jag farit med osanning. Jag har faktiskt ägt ett sådant. Fick ett av min dåvarande sambo i 21-årspresent, tror jag, som jag aldrig använde. Detta lånade sen min mamma på obestämnd tid, jag tror det var till Axevalla marknad 1983, sen har jag inte sett röken av detta. Men nu har jag köpt ett eget..... så cykelhandlarn med fru kan stanna till nån gång...

Lev väl, imorgon är det en ny dag!

Inga kommentarer: