torsdag, januari 22, 2009

Fullt upp idag

Dagen börjar med ett besök hos Freddie på arbetsförmedlingen. Efter denna "batalj" med honom så blir det ett stopp i Götene för att fixa lite grejer inför helgen. På lördag ska vi äntligen träffas, Anita Rolle och Ove ska komma hit. Hemskans roligt det ska bli.

Sen måste jag hem och ha mat!!! Annars blir jag grinig och det vill jag inte vara, för jag tänkte åka ner till Mia på Falkängen och prata lite, innan jag åker till Mariestad för att möta Alf.

Alf har fixat en dator till min före detta chef. Var hos henne igår för att hjälpa till med hennes nuvarande PC. Den klarar inte av bredband mm, den var lite klen. Då ringer jag till Alf och vips så trollade han fram en bra begagnad burk. Efter besöket i Mariestad, blir det stopp i Forshem för att installera burken.

Undrar när jag är hemma, så jag får ta min värkande lekamen och lägga den under täcket för nattvila.

Ha en bra dag

Inga kommentarer: