söndag, juni 10, 2012

Falkängen–sista stoppet

på Stompers MC:s resa.

Så kom de då, kamraterna från Katrineholm plus lite annat "löst" folk. Den sisat övernattningen på resan var på Falkängen. Vi åkte ner på söndag morgon för att fika och prata lite.

Det första jag kommenterade var att denne herre hade snott koppen som vi hade äggskedarna i. När jag påpekat detta så gick han genast och bytte till en annan kopp.

SONY DSC

Detta är som vanligt Arne äter! Jag ör ju lite besviken på denna man för han åkte inte på sin Knuckelhead, hade hoppats att få se denna skapelse.

SONY DSC

För men okända men trevliga människor.

SONY DSC

Hela gänget samlat på gatan.

SONY DSC

Snygg hoj med ljuvligt ljud.

SONY DSC

Lite regnstänk på kromet.

SONY DSC

Så var det dax för avfärd, hoppas vi ses snart igen.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Hoppas ni hade en bra resa med uppehåll hem till respektive hemorter.

Nu ska vi försöka att ta oss upp till Katrineholm i sommar. Bara det passar in då jag är ledig och när kroppen mår hyfsat så  jag klarar resan någorlunda. Övernattning får väl ordnas i kåken eller annars så våldgästar vi Fille med fru, eller någon annan av dessa fantastiskt trevliga kamrater Arne ligger risigt till han också. Saknade Fille idag, hoppas du är bra i handen och snart får styrkan tebaks. Det blir till att träna kardan nu när gipset är väck. Det är ju egentligen Fille:s "fel" att kontakten har återupptagits. HAn hottade min hemsida och bilderna på Choppers MC och tog kontakt. Sånt är riktigt KUL.

Stor KRAM till er hela högen som övernattade på Falkängen, Världens vackraste arbetsplats.

Ha en riktigt bra hojsommar önskar vi på Skagen, det Skagen som ligger på Kinnekulle…..

 

1 kommentar:

Unknown sa...

Så underbart det ser ut. Kram