lördag, februari 11, 2012

Världens snabbaste bredband

Det har bror min. Vi var där idag och jag skulle installera ett antivirusprogram på hans nya dator. Normalt tar det sisådär några minuter, hos honom tog det över tre TIMMAR. Jag tror han får uppgradera kontakten mad "han där uppe". Jag hade fått frispel för flera år sedan om jag hade haft denna långsamma uppkoppling.

Han får ta med sig grejerna in till staden och kolla upp detta.

I går var jag till Evas katthem och där var det uppåt värre. Hade med mej lite fikabröd till gratulationskaffet, 50 000,- får man inte varje dag, detta var ju ett måste att firas. Störstaste kramen fick jag av kattetanta och det var med ett leende på läpparna som vi drack kaffe.

Har man inget att göra en lördagskväll så kan man sitta som katterna gör, på köksbordet och spana ut i mörkret.

SONY DSC

Det är också en sysselsättning, naturrutan kallas det. Olle kollar TV-rutan och jag kollar datarutan. Alla har iallafall något att sysselsätta sej med.

Ha en bra afton!

Inga kommentarer: