torsdag, december 23, 2010

Dan före dan

har det hunnit bli. Känns inte så men kolla almanackan så är det faktiskt så.

Häromdagen i tisdags närmare bestämt så var jag och fotade katter igen. Eva beskyllde mej för att ligga på golvet och skratta, har ni hört vilken beskyllning:) Jag jobbade i mitt alnetes svett med att försöka få några kort på nyinkomna kattungar, det gick så småningom men fick "byta bakgrund" på en av paddorna.

Gårdagen ägnades åt att göra ingenting, jo jag städade lite och eldade och jag flyttade på lite snö och jag ………….

Idag så hämtade jag min broder för vidare befordran till moder i Axvall, där åt vi lunch. Sen distribuerade jag hem broder igen och for sedan till katthemmet för att önska Eva en God Jul och en trevlig födelsedag. Jag fotade även den nya katten Dacke som inkom i går. En fin grå hane på ett par år. Lite blyg, han blev väldigt lång när han kröp ur sin klösträdsgömma. Vilken gosig sak det var, lyckades få en bild som blev hyfsad. Uppdaterade hemsidan när jag kom hem och fixade även lite annat med bilder. Alltid lika kul att sitta och trixa lite.

Nu ska jag ringa min far för dagens rapport, ta ett glas rött och så ska jag kolla Västnytt, Tomten ska visst vara med där, Björn Ljungqvist som skrivit böckerna om hojlivet Love&Respect och Brothers om wheels.

I morgon ska vi åka till Ove och bara vara under hela julaftonen vi åker när chefen har masat sig hit med "kontoret" jag har jour så att säga.

God Jul till er alla läsvänner!

1 kommentar:

Unknown sa...

God Jul och Gott Nytt år önskar Inkan o Ligan
Tazz o Kram

pst... alla julkort kommer ut på bloggen vad det lider. dst....